Voorbereidingen - Reisverslag uit Wapenveld, Nederland van Laurien Nooteboom - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Wapenveld, Nederland van Laurien Nooteboom - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Laurien

Blijf op de hoogte en volg Laurien

03 Februari 2014 | Nederland, Wapenveld

Hallo allemaal,

Samen met Esther en Fleur hoop ik vrijdag 14 februari te vertrekken naar Nieuw Nickerie, een plaatsje dat aan de kust van Suriname ligt. We hopen in Suriname te blijven tot en met 5 juni.

Alle drie zitten we in het 3e jaar van de opleiding HBO verpleegkunde en hebben de eerste twee jaren goed afgerond. We zijn vanaf september 2012 begonnen met voorbereiden. Stapje voor stapje kwamen we dichterbij de reis.

Wij hopen in deze periode stage te gaan lopen in een ziekenhuis. Dit ziekenhuis ligt 5 minuten fietsen vanaf ons appartement af ook in Nieuw Nickerie. In dit ziekenhuis hopen we op verschillende afdelingen stage te lopen. Naast stage lopen hopen we ook te genieten van de cultuur, natuur en de verschillende bezienswaardigheden.

Op dit moment zijn we druk bezig met de voorbereidingen. We zijn bezig om semester 3.1 af te ronden en zijn ook bezig met alvast dingen klaarleggen. Het wachten is alleen nog op ons visum…

We hopen volgende week vrijdag rond 15.00 te vliegen. Het volgende reisverslag zal dan ook geplaatst worden als ik in Suriname ben aangekomen en we gesetteld zijn in ons appartement. Via deze blog hoop ik dat jullie een indruk krijgen wat ik samen met Esther en Fleur deze periode hoop te beleven!

Groetjes, Laurien

  • 03 Februari 2014 - 21:03

    Rineke:

    Succes met je laatste voorbereidingen...!

    Groetjes Rineke

  • 03 Februari 2014 - 22:00

    Jacolien:

    Spannend hè! :-D
    Heel veel succes met de laatste voorbereidingen & tot volgende week @ school !!

  • 07 Februari 2014 - 11:57

    Geralde:

    Lang naar toe geleefd en nu komt het steeds dichterbij! Een groot avontuur tegemoet! Veel succes met de laatste loodjes... Ben erg benieuwd naar je belevenissen aan de andere kant van de oceaan! Ga je volgen (helaas niet letterlijk ;-))

    Groetjes Geralde

  • 13 Februari 2014 - 20:15

    Oma Nooteboom:

    Nogmaals een heel goede reisgewenst. ook van Opa.

  • 17 Februari 2014 - 08:56

    Aletta Steenbergen:

    Hallo Laurien,

    Je bent inmiddels veilig aangekomen in Suriname. We hopen dat je je snel een beetje thuis zult voelen en kunt wennen aan de hogere temperaturen daar. Heel veel succes met je stage en probeer volop te genieten van het mooie land, de mensen en de cultuur daar.
    Hartelijke groeten,
    Jan, Aletta, Geralde, Hanneke, Marjet, Yo-Lin en Ying.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laurien

Ik ben Laurien Nooteboom, 20 jaren jong. Op de Gereformeerde Hogeschool in Zwolle volg ik de opleiding HBO verpleegkunde. Deze opleiding volg ik met veel passie en plezier. Inmiddels zit ik in mijn 3e jaar.

Actief sinds 03 Feb. 2014
Verslag gelezen: 437
Totaal aantal bezoekers 14663

Voorgaande reizen:

14 Februari 2014 - 05 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: