Mijn eerste reis - Reisverslagen van Laurien Nooteboom - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Laurien Nooteboom - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Samen met Esther en Fleur hoop ik een reis te maken naar Suriname.
Het is de bedoeling dat we als verpleegkundige gaan stage lopen in het ziekenhuis wat gevestigd is in het plaatsje Nieuw Nickerie. Dit ligt aan de linkerkant van Suriname en is ongeveer 3 uur autorijden vanaf Paramaribo. In dit ziekenhuis hopen we te gaan snuffelen op verschillende afdelingen. Zelf verblijven we in een appartement vlak bij het ziekenhuis. Naast stage hopen we ook uitstapjes te maken en veel te genieten van de omgeving!

We verheugen ons enorm op onze stage en hopen op een goede en leerzame periode in het ziekenhuis.

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2014

Galibi & Curaçao

17 Mei 2014

Einde van stage, begin van vakantie!

30 April 2014

Van chirurg naar tandarts

17 April 2014

Van verpleegkundige naar patiënt

07 April 2014

Brownsberg/Stone Island
Laurien

Ik ben Laurien Nooteboom, 20 jaren jong. Op de Gereformeerde Hogeschool in Zwolle volg ik de opleiding HBO verpleegkunde. Deze opleiding volg ik met veel passie en plezier. Inmiddels zit ik in mijn 3e jaar.

Actief sinds 03 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 14673

Voorgaande reizen:

14 Februari 2014 - 05 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: